Postanowienia ogólne
- Złożenie zamówienia w firmie BATEKO Sp. z o.o. równoznaczne jest z zapoznaniem się z niniejszym Regulaminem Warunków Sprzedaży oraz Świadczenia Usług BATEKO Sp. z o.o., a także z ich akceptacją.
- Złożenie zamówienia następuje poprzez przesłanie drogą elektroniczną lub faxem potwierdzenia otrzymanej oferty, zamówienia bądź złożenia zamówienia osobiście w siedzibie firmy BATEKO Sp. z o.o.
- Przyjęcie zamówienia przez BATEKO Sp. z o.o. równoznaczne jest z zawarciem przez strony umowy.
- BATEKO Sp. z o.o. poinformuje Zamawiającego o kosztach zamówienia przed jego realizacją.
- BATEKO Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w realizacji zamówienia spowodowane nieterminową wpłatą ew. zaliczki, przedpłaty przez Zamawiającego.
- Zapłaty, przedpłaty jak i wynagrodzenia z tytułu wykonanej usługi Zamawiający dokonuje osobiście w siedzibie BATEKO Sp. z o.o. bądź na rachunek bankowy
ING Bank Śląski 88 1050 1344 1000 0023 0164 4973. - BATEKO Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo naliczenia dodatkowych opłat, jak również zmiany danych w przyjętym do realizacji zamówieniu.
Oferta cenowa
- Oferta cenowa ważna jest 7 dni, od daty wystawienia przez BATEKO Sp. z o.o.
- Ceny na ofercie podane zostały za jedną sztukę lub komplet w zależności od oferowanego produktu, usługi.
- Podane ceny są cenami netto, nie zawierają podatku VAT.
- Ilości magazynowe ważne są w dniu złożenia oferty.
Realizacja zamówienia
- BATEKO Sp. z o.o. realizuje zamówienie w ustalonym przez strony terminie, którego bieg rozpoczyna się po dniu, w którym przyjęto zamówienie do realizacji.
- Zamówienie powinno określać podstawowe warunki takie jak: asortyment, ilość, oczekiwane miejsce dostawy (nazwa, kod pocztowy i adres Odbiorcy), oraz powinno określać dokładną nazwę Zamawiającego (nazwa firmy, NIP, imię, nazwisko oraz numer telefonu osoby zamawiającej).
- Jeśli adres dostawy różni się od adresu Zamawiającego, konieczne jest podanie go w zamówieniu.
- BATEKO Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia powstałe na skutek niedotrzymania przez Zamawiającego terminu zlecenia usługi oraz dostarczenia nie kompletnego, uszkodzonego, nie nadającego się do podjęcia z nim prac urządzenia.
- BATEKO Sp. z o.o. wykonuje zamówienie w terminie ustalonym z Zamawiającym, który należy rozumieć w ten sposób, że:
a) BATEKO Sp. z o.o. wykonuje usługi w dniach roboczych, tj. od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy (Świąt).
b) BATEKO Sp. z o.o. przystąpi do realizacji zamówienia w pierwszym dniu roboczym następującym po terminie wpłynięcia zamówienia, w przypadku baterii w pierwszym dniu po dostarczeniu jej do naszego zakładu. - BATEKO Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienie w dostarczeniu przesyłki spowodowane przez Zamawiającego lub firmę kurierską.
- Ceny transportu podawane na stronach internetowych, w szczególności w sklepie internetowym BATEKO dotyczą wyłącznie przesyłek krajowych. W przypadku wysyłek międzynarodowych klient zobowiązany jest do zorganizowania transportu towaru na swój koszt lub poproszenie o przygotowanie indywidualnej wyceny transportu.
Warunki płatności
- Za zamówione towary bądź usługi kupujący może zapłacić wybierając jedną z poniższych form płatności:
a) gotówką za pobraniem – przy odbiorze: należność pobiera kurier.
b) gotówką osobiście – w siedzibie firmy BATEKO Sp. z o.o.
c) dokonując przedpłaty – przelewem bankowym na konto BATEKO Sp. z o.o.
d) przelewem bankowym – na termin płatności ustalony między stronami – warunkiem przelewu terminowego jest dostarczenie dokumentów założycielskich firmy tj. (KRS, NIP, REGON).
Postępowanie reklamacyjne
- Zamawiający zobowiązany jest sprawdzić stan zamówienia w chwili jego odbioru.
- Zamawiający zobowiązany jest do sporządzenia protokołu reklamacyjnego w obecności dostawcy, pracownika firmy kurierskiej.
- Zamawiający zobowiązany jest do zgłoszenia reklamacji najpóźniej w terminie 48h od daty sfinalizowania zamówienia.
- W przypadku zwrotu lub rezygnacji z zamówionych części, Zamawiającemu potrącone zostanie 20% wartości jednostkowej towaru.
- Zwrot oraz reklamację części przyjmowane są tylko w oryginalnym opakowaniu, w którym zostały dostarczone przez BATEKO Sp. z o.o.
Gwarancja
Jeżeli w gwarancji na usługę nie zastrzeżono innego terminu, wynosi ona jeden rok licząc od dnia, w którym nastąpiło wydanie usługi. Natomiast gwarancja na części zamienne wynosi 6 miesięcy od daty wydania przedmiotu sprzedaży.
Ochrona danych osobowych
Podanie danych osobowych jest całkowicie dobrowolne jednakże konieczne w celu zawarcia umowy handlowej, wystawienia faktury, dostawy zamówienia oraz otrzymania wpłaty. Administratorem danych osobowych jest BATEKO sp. z o.o., który zobowiązuje się przechowywać wszelkie dane swoich klientów w sposób należyty, zgodny z założeniami Ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 roku. Dane osobowe są przechowywane i przetwarzane w celu realizacji zamówień. Wszystkim osobom przysługuje prawo do kontroli, wglądu, poprawy i zgłoszenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych. Ww. sprzeciw można wyrazić kontaktując się z Biurem Obsługi Klienta (tel. +48 32 234 22 08 lub e-mail: bateko@bateko.pl).
Postanowienia końcowe
- W przypadku, gdy Zamawiający również posiada ogólne uregulowania dotyczące warunków umów, BATEKO Sp. z o.o. jest z nimi związana tylko wtedy, gdy wyrazi dodatkowo na to zgodę w formie pisemnej, pod rygorem nieważności, w osobnym oświadczeniu. Milczenie BATEKO Sp. z o.o. w tym zakresie jednoznaczne jest z odmową wyrażenia zgody na obowiązywanie warunków umów Zamawiającego.
- W pozostałym zakresie zastosowanie znajdują przepisy kodeksu cywilnego.
- Poprzez akceptację Regulaminu, Zamawiający oświadcza, iż zapoznał się z jego treścią i akceptuje warunki w nim określone.
- Akceptacja regulaminu stanowi warunek konieczny dla przyjęcia zamówienia przez BATEKO Sp. z o.o.
- Przyjmuje się, że Zamawiający składając zamówienie zapoznał się i zaakceptował powyższy Regulamin.
Regulamin transportu
Postanowienia ogólne
- Klient zobowiązuje się do przygotowania swojej baterii do transportu w określonym terminie i określonej godzinie. Jeżeli tego nie dokona, po upływie 30 minut od przyjazdu przewoźnika obciążony zostanie dodatkową opłatą postojową w wysokości 50 zł za każdą rozpoczętą godzinę postoju, która naliczana jest u przewoźnika.
- Klient zobowiązuje się do zabezpieczenia swojej baterii w transporcie. W szczególności dotyczy to:
a) zabezpieczenia baterii przed rozlaniem się elektrolitu,
b) zabezpieczenia baterii przed upadkiem z palety. - Istnieje możliwość ubezpieczenia przesyłki u przewoźnika. Taką chęć należy zgłosić w dziale obsługi klienta przy składaniu zamówienia.
Wycena transportu
- Transportu baterii dokonujemy na paletach typu EURO.
- W przypadku nie stosowania palety EURO lub użycia palety przemysłowej o rozmiarach większych niż 120 cm x 80 cm opłata za transport zostanie powiększona o 25%.
- Jeżeli waga przesyłki przekracza 50 kg i klient nie posiada palety, zostanie doliczona kwota 35 zł (opłata za brak palety).
- Przesyłka o wadze powyżej 1000 kg lub rozmiarze powyżej 120 cm długości, 80 cm szerokości lub 160 cm wysokości wyceniana jest indywidualnie.
- Wycena frachtu następuje według faktycznej wagi. Opłata za korektę zaniżonej wagi faktycznej wynosi 15 zł.
- W przypadku nie dostarczenia przesyłki, pomimo złożenia zamówienia, zostaną naliczone koszty zgodnie z zamówieniem.
- Opłata naliczana jest według wagi rzeczywistej lub przestrzennej, obowiązuje zasada wyższej wagi (1m3 = 333 kg).
- Opłata za transport towaru ADR +20% opłaty podstawowej.
- Brak możliwości odbioru przesyłki z winy odbiorcy +35% stawki transportowej.
- Druga i każda następna próba dostawy z winy odbiorcy +40% stawki transportowej.
- Opłata za COD (pobranie) – 1,2% wartości pobrania. Nie mniej niż 20 zł. Maksymalna wartość pobrania 5000 zł.
- Cena transportu zależy od wagi przesyłki (ceny netto):
½ palety
a) do 400 kg – 120 zł
paleta 1,2 x 0,8
a) do 400 kg – 140 zł
b) od 400 kg do 800 kg – 160 zł
c) od 800 kg do 1000 kg – 180 zł
d) powyżej 1000 kg – wycena indywidualna
koszt przesyłki paczki DHL do 30 kg – 35 zł netto
dodatkowo w przypadku pobrania: opłata 4zł + 0,4% wartości pobrania
+ inne koszty ujęte w cenniku DHL (nst, opłata paliwowa)
koszt przesyłki InPost do 30 kg – 15 zł netto
dodatkowo w przypadku pobrania: opłata 5zł + 0,4% wartości pobrania
Postanowienia końcowe
Firma BATEKO Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za szkody wywołane w transporcie przez przewoźnika, chyba, że umowa pisemna z klientem stanowi inaczej.
BATEKO Sp. z o.o.
ul. Rybnicka 11
44-207 Rybnik